Onze plannen!(Die nu wel erg dichtbij komen......) - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Niels Groothuis - WaarBenJij.nu Onze plannen!(Die nu wel erg dichtbij komen......) - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Niels Groothuis - WaarBenJij.nu

Onze plannen!(Die nu wel erg dichtbij komen......)

Blijf op de hoogte en volg Niels

13 Juli 2016 | Nederland, Almelo

Op 2 augustus om 10u30 vliegen we richting Noorwegen om 1 nacht in Oslo door te brengen. Vervolgens gaan we met het vliegtuig vanaf Scandinavië richting Zuid-Oost Azië om op 4 augustus te landen in Bangkok. Dit doen we samen met Remco, Marije en hun twee kids.
Na ongeveer 4 weken verlaten we Thailand én Remco en Marije om, via Kuala Lumpur, richting Sri Lanka te vliegen. Daar verblijven we bijna 6 weken om, opnieuw via Kuala Lumpur, neer te strijken in Perth, Australië. Daar hebben we 6 weken een camper gehuurd om een deel van de westkust te gaan verkennen.
Daarna hebben we nog ongeveer 2 maanden over en die zijn nog niet definitief afgestemd. We weten tot op heden ook niet welke kant we dan zullen opgaan. Namibië, Taiwan, Hongkong én Australië hebben allemaal de revu al gepasseerd.

We zijn inmiddels ook al verrast door onze vrienden in Daarleveen met een spontane barbeque en twee dagen later door de meiden van Manon met een prachtige foto collage. Dat deed ons mede beseffen dat het inderdaad wel erg dichtbij komt allemaal.

We houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte!!

Liefs ons. (Manon, Niels, Isa en Sanne.)

• 13 Juli 2016 - 18:32

Danielle :

Ik zal jullie volgen! Veel plezier!!

• 13 Juli 2016 - 19:48

Kim:

Klinkt echt spannend en onwerkelijk! Ik zal jullie proberen te volgen! Heel veel plezier!!

• 13 Juli 2016 - 19:56

Corry Roord:

Lieve Manon en Niels en kids.

Ja het komt nu wel heel dichtbij we gaan jullie met heel veel belangstelling volgen.
    Jullie aanloop naar Zuid Oost Azië is al indrukwekkend ,!

Kiek good oet en voor vandaag groet'n oet ol'nzaal...".

• 13 Juli 2016 - 20:44

Carola B.:

Hallo Manon en familie,

Vreselijk dapper van jullie! Ik ga jullie volgen. Geniet van elk moment en de kleinste dingen!

Liefs!

• 13 Juli 2016 - 21:09

Chantal:

Spannend...heel veel plezier samen..X

• 22 Juli 2016 - 13:21

Stefanie :

Nu komt het steeds dichterbij. Een heel mooi vooruitzicht.
    Ik wens jullie een hele goede reis en heerlijk genieten.

Lieve groetjes,
    Stefanie

• 27 Juli 2016 - 09:08

Herma:

Lieve Manon, Niels, Isa en Sanne,
    Jullie staan aan het begin van een heel mooi avontuur. Samen als gezin naar de andere kant van de wereld. Wat bijzonder om dat te doen en dat het zo kan.
    Ik wens jullie veel plezier, veel liefde , veel te ontdekken, leuke ontmoetingen, prachtige plekken en vooral veiligheid. Van deze kant is het leuk jullie te volgen om zo ook te mogen genieten van een klein stukje van het verre oosten. Goede reis, geniet er samen lekker van en loat goan.
    hartelijke groetjes Herma

• 29 Juli 2016 - 21:52

Bart Rozendaal:

Beste manon/niels/kids,
    Heel veel reisavontuur. Ik ga jullie volgen.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Veel reisplezier. Gr. Bart

• 01 Augustus 2016 - 13:21

Juf Linda:

Wauwwww...daar gaan jullie dan!
    Zo ontzettend dapper en gaaf dat jullie dit ondernemen!
    Ik wens jullie heel veel plezier met z'n viertjes.
    Make some good memories

• 01 Augustus 2016 - 20:18

Christian:

En.....al onderweg??

• 02 Augustus 2016 - 13:09

Ria Tieman:

Een hele goede en fijne reis met z,n viertjes.Ik ga jullie volgen.

• 09 Augustus 2016 - 03:53

Niels Groothuis:

Voor juf Linda :
    van isa en sanne hey juf ik ga je heel veel missen
    ik heb het leuk hier!

Hoi juf, hopenlijk hebben jullie je draai in curacao een beetje kunnen vinden. Over dapper en gaaf gesproken!! Veel plezier toegewenst namens ons allen.

Tags: #Schietspoel